Tuesday, October 12, 2010

Jam 5.55pagi

Sekarang ni aku sangat kerap tertidur awal, tengah borak-borak dengan Dayah, tetibe terlelap.. Terbangun pkol 3-4pagi dengan kesegaran optimum, haih.. Dayah dah tidur nyenyak, takde geng nak bergurau-senda..

Di hening pagi ni, aku cuba nak sambung buat research study untuk 2 subjek yang aku ambik sem ni, punye la berat nak bukak jurnal melambak-lambak.. Satu subjek punye study nak busuk-busuk 20-30 references.. Udahnye aku asyik tersilap masuk topik bila buat meeting dengan group aku untuk kedua-dua subjek tu.. time heat transfer, aku ckp pasal thermo, time thermo, aku ckp pasal heat transfer.. penin2..

Semalam pulak pergi jumpa supervisor untuk dissertation aku sem depan, dia dah start mintak aku buat introduction untuk proposal la plak.. Kepalaku runsing sudah.. sekarang dah pukul 5.55pagi, sesi senaman otak dengan bermain farmville dan membaca blog-blog org sudah selesai, senaman jari dengan menaip blog sendiri pun sudah selesai.. lepas subuh aku nak sambung tidur.. opss, sambung keje..

1 comments:

Princess Hidayah said...

sedih giler baca blog nie....