Monday, January 3, 2011

Warm up!

Laju betul masa berlalu, dah 2 bulan rupanya aku tak update blog aku ni. Warm up sket sebelum serius kembali.

Dalam 2 bulan aku tak update blog ni, boleh tahan gak shoutbox kat tepi ni berjalan. Semuanya mengajak untuk ke blog masing2, dan mulai hari ini, tak ada dah shoutbox tersebut.. Selamat tinggal iklan-iklan preee..

Ada sebab tetibee je aku update blog ni, sebab tak ada apa nak buat pagi-pagi buta ni, nak tunggu Dayah siap kerja dia dulu, nak teman dia stay up, gara-gara dia baru dapat short notice dari supervisor dia untuk siapkan poster sebelum 11Jan (Malam tadi pukul 10.30mlm baru dapat notice, haih).

Yang buat Dayah lebih struggle, 7Jan ni kami dah booking flight nak pergi bercuti di Beijing. Aduu, ada masa 4 hari je lah dia nak siapkan semuanya. Kalau la aku reti tolong, aku dah tolong, tapi apakan daya, memang sama-sama bidang engineering, tapi aku ni mekanikal, dia pulak bioteknologi, haih, jauh gilak beza tu. Aku hanya mampu beri sokongan moral je.

Semoga Sukses Sayang!!

Aku kalau tengok Dayah buat kerja, aku jadi bersemangat nak buat kerja gak, tapi aku takde kerja lagi.

2 comments:

Princess Hidayah said...

the best part is syg kena siap kan poster before 5 haribulan...n finally settle keja ...hihihhi...now is the time to HOLIDAY!!!!!!!! harap la tak der la lecturer gatal2 nak cari syg time pegi nie....

Azan said...

yippi~!.. jom kite bercuti sakan bermain salju.. kena rehat byk2, takut tak larat karang kat sana..