Friday, August 6, 2010

Fuh lamanya cuti..

Lame btol dah aku tak update blog ni. Kali terakhir adalah beberapa hari sebelum aku kawen. Saje rehat sebulan dari blogging, kate baru lepas kawen, mesti lah kena berbulan madu, hamik obat! memang betol2 sebulan aku cuti blogging. Hahahaha.. bahagianyaaaaaaaaaaa~

Nak mengarut panjang plak takde idea lagi, tetibe mengejut nak menulis balik ni, bagi warm up sket otak ngan tangan nak menaip.. Ni pun dah berape belas kali aku asik typo ni.. Baru 2 perenggan aku dah dok termenung macam nak mengarang novel cinta sedangkan aku tak pernah pun baca novel cinta.

Sekarang ni pun agak sibuk gak ngan kerja lain, aku dah jadi rajin sket study lepas kawen ni sebab tak byk masa dah pakai untuk dating. Byk masa sekarang kat bilik je (jangan fikir bukan2! please behave!).

Banyak gak lah perubahan aku sekarang ni lepas kawen, dah pandai buat loan (saje dok tanye orang bank pasal loan, nak merasa gak jadi orang dah berfamili yg konon2 nak beli rumah, padahal duit tarak), dah pandai buat buku belanjawan (kalo tak, dulu main tabur je duit), dan aku makin matang (pengakuan paling tak matang aku pernah buat, hahahahaha)..

Dalam masa sebulan cuti itu ari pun aku dok terpikir, adakah patut aku menukar nama blog aku ni.. orang kate aku tak "Jejaka" dah.. hierkk.. bingung2! Adakah "Mr Pukul Tiga" lebih seswai?

2 comments:

Anonymous Devil said...

jejaka je lg. haha. kalo mr. mcm dh tue plak. tp.. ko mmg dh tue pn. at least lg tue dr aku. hahaha.

Azan said...

hahaha.. ko paling memahami lan.. aku masih jejaka.. btw, jejaka dgn teruna tak sama maksud kan? huhuhu...

ek elen, tua bulan je la lan, tak sampai setahun kot beza umur ko ngan aku..