Monday, August 23, 2010

Fuiyoo gambo aku masuk youtube!

Tadi dok main2 tenet, ade member cakap gambo aku ade kat dalam youtube.. fuh kagum seh, muke aku masuk tv (monitor komputer je pun).. bile lagi kan? bile dah masuk kagum, nak masuk kan gambo sendiri segan..

Aku pun cari2 la, fuiyo terkedu gak aku melihat diri aku persis model majalah.. wife aku pun ade gak terselit, kalo aku macam model, die mcm supermodel kot.. syg, abg dah puji lebih sket ni, masak best2 ek sahur nanti.. ;)

Setelah aku download guna torrent, fuuuh die punye feeder beribu2.. punye la ramai share video baek ni.. download movie pun kelajuan max aku dapat 200kbps, video ni klik je terus siap download, haih brape juta bit per second pun aku tak pasti.. dasat beno aku ni perasan.. sudah2.. layaaaaaan kan klip di bawah.. zaaaaaaaaaaaaass...

2 comments:

Anonymous Devil said...

hahaha. sape yg upload? yg tgkp gambo ko ke? ke org lain? ke ko sndri yg upload pastu ko pakse org dload? dem.. haha.

Azan said...

haha.. ko ni memang kan lan, tau2 je aku tipoo.. ni photographer tu yg filemkan..
uish, takdenye aku nak pakse org download, tapi aku takyah paksa ko pun ko downloadkan? hahahaha