Monday, June 6, 2011

Dayah vs Po

Baru-baru ni aku suka menyakat Dayah dengan gelaran Po. Sebenarnye kitorg memang suke menyakat satu sama lain. Lepas tengok cerita Kungfu Panda 2. Aku mula memanggil dia Po, tu pun lepas dia menyakat cuit2 perutku yang kian mengempis, heh. Tak tahan kena sakat punye pasal, terus terkeluar bunyi 'Po' tu dari mulutku, hoho. Dayah merajuk, pastu dia plak ejek aku si kambing tua penilik nasib sebab rambut aku yang dah beruban di dalam usia yang masih remaja dan comel.

Aku gelar dia Po bukan lah sebab perut Po sama dengan perut Dayah yang mengandung tunggu hari je nak deliver. Tapi sebab kechomelan dan kekelakaran Po tu sama macam ape yg aku nampak kat Dayah.


Her cute chubby cheeks and round face mirip Po.

Practicing kungfu in Po's hometown, China

All her cute gestures never fail to make me laugh, just like when watching Po in Kungfu Panda 2. Hik hik! Full with awesomenesss and cutenesss

5 comments:

Princess Hidayah said...

eeee saya adalah baby po la....baby po la yg comel bukan po....yg sama antara saya dan po adalah kerana kami tak dapat melihat kaki kami kerana di tutupi perut....yg len tak sama langsung okey....

Azan said...

haha, same lah. Btol2 ni tak tipuuu. Po dan baby po adalah watak yg sama. Wek! :p

Anonymous said...

Bwahahaha..
( ni je komen aku! )


btw, tahniah diatas updated anda!
Hahahaha

Anonymous Devil said...

haha! kemain jiwang ko azan. haha!

Azan said...

haha lan, ko jgn ckp aku, ko tu tunggu masa je nak jadi jiwang gak tu. Haha!