Monday, June 21, 2010

Dah habis cuti

Hari ni sekolah dah bukak balik selepas cuti.. aku sangkakan cutinya sampai awal bulan Julai.. terbawak2 pulak cuti IPT yang bukak pertengahan bulan Julai..

Cakap pasal cuti ni, seblum ni aku ingatkan cuti aku habis awal Julai, bermakna kelas aku mula 10 Julai (kelas aku adalah pada hari minggu).. kalau betul ade kelas pada hari tu, bermakna aku pasti akan pontenglah sebab pada tanggal yang sama aku kawen..

Nasib baik ler kelas aku mula 17 Julai, aku bakal memulakan sem baru sebagai bukan lagi seorang bujang.. Yessss!!!!

Maka terlepaslah aku dari ponteng free2 je kelas pertama.. tapi kalau kat UIA dulu, ponteng awal sem selalu je budak2 buat, aku tak berani buat, tak tau kenapa, skema habis, konon2 takut tak dapat capai 80% attendance.. jangankan ponteng, mintak member sainkan attendance pun aku tak berani.. patutla aku dulu ni kena chop sebagai budak skema bagi orang yg tak kenal aku.. aku ni jahat okay!

Ok, aku tipu, aku bukan jahat, tapi aku sangat nakal!

Cuti aku dah nak habis.. aku sangat tak sabar nak habiskan belajar kat um dan fly sambung belajar.. sebab utama aku tak sabar nak fly adalah... aku nak beli kereta dan motor kat oversea dan bawak balik cuba apply permit pelajar.. hoho.. Dayah berimpian membawa balik BMW (mak aih~!), aku takat bawak balik motor cukup ler, Kawasaki ZX10R dan Honda CBR1000 dan Yamaha R1 menjadi pojaan hati kuuu..

Berhenti berangan jap, nak mandi sebab kena hujan masa naik motor tadi..
Ya, aku tak pernah serik bermandi hujan ketika naik motor.. hahaha!

6 comments:

Princess Hidayah said...
This comment has been removed by the author.
Princess Hidayah said...

eeee gatal....suka ya abg bukan bujang ag!!!!!!!!!!muahhahha!! asik nak merempit jer lu nie....lenkali bawak wa sekali k..baru lu dapat rempit kelas A...hahhaha...

Azan said...

sorry dayah, tak sengaja terdelete komen.. :(

haha.. mestilah kena bawak dayah pasni, kita kan Mat Motor Kelas A.. bukan Mat Rempit k.. tu semua superbike taw.. hehe..

Azan said...

aik.. ade balik plak komen tu..
hai mambang angin, ko sudah pandai main2 dengan blog pula yaa...

ajezahmad said...

ko mmg skema. haha! (aku pon susah nak ponteng kelas sbnrnyer.. :p)

Azan said...

hahaha.. oleh itu, ko pun apa kurang skemanya dengan aku? cheit.. :p