Wednesday, June 30, 2010

Misi yang gagal

Sekarang ni aku agak addicted dengan badminton selepas bermain dengan 4 kawan yang lain 3 minggu lepas. Tu first time aku main semenjak sekolah rendah kot.
Petang tadi aku bersemangat ajak member-member main badminton kat uia. Punye la plan, siap cari racket badminton sampai tiga batang, udahnya takdak tempat boleh main. Court dekat KAED siap kena kunci dengan mangga besar gedabak, court dekat female sport complex jadi tempat main futsal, court dekat male sport complex takdak letrik sebab suis utama dia off, nak main kat outdoor punye court, ujan la plak takut ade yang tergelincir tengah-tengah malam.

Udahnya kami beransur pulang ler dengan membawa hati yang lara dan berhimpit-himpit 5 orang dalam kereta kancil dengan keberatan purata setiap manusia adalah 100kg, total setengah tan weh, dasat betol kancil encik Azmir.. Azmir tak abis-abis cadang pegi jalan-jalan dekat tasik titiwangsa ngan tempat main layang-layang kepong.. Ape kejadah hujan-hujan pi tempat gitu.. haih..

Tak ade bende nak buat, maka kami pergi la cari tempat makan. Sebulat suara menyetujui makan malam di SS2, jauh gil bab.. tapi puas ati ler.. pekena carbonara dengan milo panas (aku masih berpantang ais!).. peh layan..

Konklusinya, misi untuk menghilangkan peratus lemak kat perut gagal dengan cemerlang di mana pada akhirnya peratus lemak meningkat secara drastik sampai Azmir tak boleh duduk membongkok ketika memandu.. pricelessss~!

2 comments:

Azmir said...

cess azan, ramai lagi lemak boleh menjadi pilihan, lemak tepu ehsan, lemak berjejer emi, tapi kenapa lemak aku jugak dipromosikan.

Azan said...

haha mane ade aku citer pasal lemak ko..
ko yg tak senang duduk bawak kete sebab kekenyangan.. emi tenang kenyang je kat seat belakang walaupun aku tersepit sebelah die.. ehsan plak tgh down, tu yg die nampak kurus tak bermaya je.. huhu..