Thursday, December 10, 2009

Aku jejaka tunggal di opis

Aku skrg ni keje part time kat satu tmpt ni.. opis ni total staf ada 7 org je, 6 pompuan, dan aku le jejaka tunggal.. tapi secara logiknyer, ok lagi kalau 1 lelaki je kat sesuatu tmpt keje, jgn 1 pompuan je kat sesuatu tmpt keje.. bahaya wooo..

sume staff pompuan tmpt ni dah kawen, aku punye marriage status plak single, but relationship status plak sedang couple.. ;)
maka, yg lain byk lah experience.. selambe je citer hal rumah tangga.. kelakar pun ada gak, tapi byk gak ar pengajaran yg aku dapat drp borak2 ngan diorg.. mcm2 nasihat gak dpt untuk hubungan aku dan buah hatiku.. kena pulak diorg kenal buah hatiku sekeluarga.. kena usik tu adat ar kalau gini ghupenye, sorang laki dan 6 married women..

tu yg bestnye, tapi ade gak kurang bestnyer..

aku selalu kena standby jadi drebar, dan despatch... takde hal pun sebenarnye, cuma aku ni suke ngular sket bile keje dah siap.. memandangkan aku kene standby nak jadi drebar ngan despatch, maka susah ler aku nak ngular...
kalo tmpt keje aku dulu, keje dah siap, siap bleh pegi sunway pyramid shopping2 lagi, muahaha.. skrg ni pegi makan satu jam, satu jam tu la aku tersedak terbelahak sbb org opis dok sebut2 nama aku mencari..

takpe, adat pekerjaan, belajar kerja daripada bawah, mudah-mudahan aku tak takkan lupa diri..

0 comments: