Saturday, December 26, 2009

Entry Versi Tak Sihat

Aduh, sudah lama aku tak update blog nih.. tak sihat sangat akhir2 ni.. dah berapa hari aku tak taip blog pun aku tak pasti, malas lak nak paksa otak aku kira (padahal guna operasi "tolak" je.. Brape hari tak update = hari terakhir update - hari entry ni ditulis.. tolong kirekan bleh?).

Walaupun minggu ni minggu yang tidak sihat utk fizikal aku, tapi minggu ni paling menggembirakan aku.. minggu ni minggu pertama aku dengan part time job aku yg latest (part time job ketiga, byk gak part time job aku buat serentak).. minggu ni gak aku dpt tau yg scholarship application aku berjaya diterima.. Alhamdulillah, syukur.. Sekarang tgh sibuk fill in form utk terima scholarship tu bersama insan yg teristimewa..

Time isi form tu, aku nampak diorg mintak lagi medical checkup.. aku dah cuak dah nak kene buat xray lagi skali.. aku risau kalau2 aku mutate jadi mutant.. rasa2nya ade kebarangkalian tak aku jadi Hulk?
sbb setahu aku, dia jadi hulk lepas kena terlebih sinar gamma..
tapi sib baik la diorg ckp tak payah, takat amik report je dari klinik yg aku buat xray sblum ni.. katanye kalau aku buat xray kerap sgt, ia akan memberi kesan yang tidak manis kepada sistem peranakan aku.. erk.. part tu aku paling tak boleh terima.. Nooooooo~~!!!!

Adeh, kesengalan tubuh aku sudah kembali.. stop jap update utk kali ni.. nak pegi praktis bercakap ngan bakal bapak mertua esok utk tetapkan tarikh istimewa.. wish me luck!!

0 comments: