Thursday, December 17, 2009

Pukul Tiga Hari Khamis.. Hari Karaoke!

Hari ni cuti lagi. Asalnye amik cuti sebab nak pergi um, tapi semlm pagi gfku bagi khabar gembira, aku dipanggil untuk mock teaching kat matrik uia. Tak pegi um aku udahnye tadi. Sorry rakan2 yang menunggu aku disana. Tak ade ape sgt pun ari ni kot, sekadar celebrating the new intake students je.

Lepas mock teaching tadi terus pergi uia, jemput buah hati nak pegi jalan2. Kelas pagi dia postpone ke petang. Hangin jer dia kelas cancel mengejut. Sib baik okay masa pergi karaoke ngan die. Melalak sakan kitaorg, sangat merdu gemersik bagai purnama merindu suara kami, jangan jeles please~.

Elok je lepas habis berkarok, member lak sms ajak karok lagi. Seharian aku berkaraoke, esok semayang jumaat confirm tak dengar aku punye "Amin" lepas al-Fatihah. Hari ni nak nyanyi lagu Awie je, ade org cakap suaraku saling tak tumpah seperti suara ahli kumpulan Wings tersebut. Kepada kawanku yg suara "mirip2" suara Faizal Tahir, jangan terkejut nanti! Muahaha (gelak angkuh dengan percubaan nak gelak gaya Awie).

0 comments: