Tuesday, December 15, 2009

Pukul Tiga Hari Selasa; Hari Mengular

Peh, hari ni mengular habis-habisan. Takde keje langsung. Sepanjang pagi tadi dok teman kekasih hati kat luar opis, pastu teman die buat appointment dentist, skali time tu gak kena scaling. Cumil jer dia cuak-cuak time tunggu giliran. Sekali kejap jer, dentist buat macam nak tak nak je.

Tetiba rasa macam menarik lak nak buat scaling. Kata orang, kalau kat klinik swasta rm80 utk scale semua gigi. Last aku buat masa darjah 4, lepas tu tobat dah, ngilu woo, org semua bersilih ganti, aku dok lagi kat klinik kikis gigi lama giler. Mengalir air mata jantan membasahi pipi, tatkala darah pula mengalir keluar membasahi bibir. Ganas2!!

Tapi lepas scaling tu yg rasa nikmatnye. Gigi rasa sangat bersih dan ringan.

Gigi kelihatan lebih putih, bibir kelihatan lebih merah lepas bermandikan darah!

Tunggu dapat elaun nanti nak buat gak lah scaling tu kat luar. Takpun buat je kat UM lepas masuk hujung dec ni. Haha, masuk2 je lepas daftar, terus pegi klinik gigi. Rakus sangat plak nampaknyer.

Jam dah menunjukkan waktu 3.30pm, count down, lagi 30minit mahu balik!
Rasa mcm sayang pulak nak tinggalkan tempat kerja ni. Kontrak sampai hujung dec je. Tgk lah nanti macam mana. Kalau ada rezeki tempat lain, berhijrah lah aku. Kalau tak ada, akan aku cuba extend kontrak kat tmpt ni. Kalau tak boleh gak, jadi surirumah je la aku, berlatih menjadi surirumah sebelum kahwin nanti. ;p

0 comments: